• دنیای مالی غیرمتمرکز در سال 2024: معرفی بهترین پروژه‌های دیفای
  • کلید عمومی و خصوصی چیست؟
  • انت ماینر (Antminer) چیست؟
  • سی دیفای (CeDeFi): هم‌زیستی نوآورانه‌ی امور مالی متمرکز و غیرمتمرکز
  • معاملات متعدد (HFT) چیست و چگونه انجام می‌شود؟

سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال چیست؟

۵ بازديد
۰ ۰

در بسیاری از منابع، تعریف بسیار عجیبی از سرمایه گذاری می بینیم که گاهی اوقات به استفاده از این جملات عادت کرده ایم. برای مثال عبارت سرمایه گذاری که به معنای استفاده از پول مازاد در زندگی برای دستیابی به سود است، به عنوان یک تعریف کلی برای سرمایه گذاری بیان می شود که تعریف اشتباهی به نظر می رسد.

اما معنای پول مازاد چندان به مذاق بسیاری از ما خوشایند نیست و من دوست ندارم هیچ یک از وجوهی که به سختی به دست آورده اید را مازاد تعریف کنم. بنابراین در تعریف سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال نمی خواهیم از این عبارت برای سرمایه های گرانبهای شما استفاده کنیم.

شما هر نوع سرمایه گذاری که در ارزهای دیجیتال بخواهید انجام دهید، باید از پیش آمادگی لازم برای ورود به بازار را داشته باشید و با آگاهی و اطلاعات کافی شروع به سرمایه گذاری با پول کم یا با پول زیاد در این حوزه کنید. یکی از بهترین راه های یادگیری بازارهای ارز دیجیتال و نحوه سرمایه گذاری در آنها، شرکت در دوره ویدئویی ارز دیجیتال است. در این دوره شما تمامی مباحث مرتبط با بازار و معاملات و سرمایه گذاری در رمزارزها را یاد میگیرید.

از نظر ما، سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال به معنای قربانی کردن خود برای حذف برخی از وسایل راحتی زندگی برای کسب سود بیشتر و افزایش ارزش دارایی ها برای داشتن زندگی مرفه در آینده است. اگر 100 میلیون تومان در حساب خود دارید و علاوه بر این پول، هزینه های لازم برای زندگی شخصی خود را نیز به هر نحوی دریافت می کنید، به این معنا نیست که این 100 میلیون برای شما پول اضافی است. می توانید همین مقدار پول را در یک سفر تفریحی خرج کنید یا حتی یک لوازم خانگی جدید بخرید.

به هر حال استفاده از عبارت surplus money برای سرمایه گذاری معمولا کاربران را به این دیدگاه می رساند که از دست دادن آن پول چندان مهم نیست و می توانند بدون نگرانی از دست دادن سرمایه خود وارد بازارهای مالی شوند و حتی سرمایه گذاری خود را با شرط بندی شروع کنند. با این تعریف، سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال نباید برای شما تبدیل به یک بازی و سرگرمی شود و از همان ابتدا توصیه می کنیم اگر آمادگی چنین موردی را ندارید، بهتر است پول خود را صرف کارهایی مانند خرید کنید. یک دستگاه جدید و حتی یک سفر. تا زمانی که آنها را به دست نهنگ ها و سرمایه گذاران بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال بسپارید، از آن لذت ببرید.

اما نکته بعدی که باید در نظر بگیریم این است که حداقل میزان سرمایه گذاری در ارز دیجیتال چقدر است؟ یک میلیون تومان، 10 میلیون تومان، صد میلیون تومان و شاید یک میلیارد تومان؟ اگر بخواهیم نسبت به شرایط بازار ارزهای دیجیتال واقع بین باشیم، همه این وجوه در این بازار سرمایه اندکی محسوب می شوند و قرار نیست با این حجم سرمایه به نهنگ ارز دیجیتال تبدیل شوید. نهنگ بیت کوین به شخصی گفته می شود که چندین میلیون دلار سرمایه دارد و هر اقدامی در بازار می تواند باعث ایجاد روند جدیدی در نمودار قیمت بیت کوین شود.

با این حساب، با هر مقدار دارایی نقدی که وارد بازار ارزهای دیجیتال می شوید، باید آن را پول کم در نظر بگیرید و با ترفندهای مختلف به دنبال افزایش ارزش آن باشید. اما نکته خاصی که در مورد بازار ارزهای دیجیتال باید به آن اشاره کنیم این است که ورود به این بازار حتی با سرمایه 100 دلاری می تواند شرایط لازم را برای دستیابی به سود قابل توجه برای شما ایجاد کند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. نخواهد داشت.

با این حال، هر چه دارایی های اولیه شما بیشتر وارد بازار ارزهای دیجیتال شود، به راحتی می توانید به سود بیشتری برسید، اما فراموش نکنید که در صورت از دست دادن وجوه، ضرر قابل توجهی به همراه دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.